sobota, 24 stycznia 2015

Dobry cytat na nowy semestr :)



Moim pierwszym planem, który mam zamiar zrealizować jest: ćwiczyć. Zawsze miałam jakieś wymyślne wymówki, które mnie usprawiedliwiały. Teraz tak nie będzie. Jak chcę osiągnąć cel, to przecież muszę coś ze sobą zrobić! W wakacje jadę na obóz gdzie będzie bardzo dużo osób z mojej klasy i do tego czasu chciałabym mieć pięknie wyrzeźbiony brzuch. Wiem, że mi się uda. Musi. "Komu ma sie udać, jak nie tobie?'' - jest to moje motto, które usłyszałam pierwszy raz od mojego taty. Podnosi mnie na duchu, gdy tracę wiarę siłę. Pokazuje, że mam po co walczyć...                                                                                                                                                                                  
(źródło: http://zszywka.pl/p/moim-pierwszym-planem-ktory-mam-zam-12795540.html)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz